228. Wat een cadeau

WAT EEN CADEAU. Dat kreeg ik begin deze week zomaar gewoon helemaal voor niks. Alleen efkes naar boven kijken. Eindelijk nog eens van dat blauwste blauw zonder teveel wind én wolkenloos. Luchten zonder grenzen. Ruimte zo diep en zo ver dat je ogen het einde niet kunnen peilen. Man, man, man... een mens wordt er zowaar lyrisch van. En dat het prille groen er zo perfect bij past. 'Lievelingskleur' van den bompa, hé KiKi?! Dat aan het hele prentje 's avonds nog een super-cool slot werd gebreid mag ik u ook niet onthouden. Als de achtertuin daarenboven westelijk georiënteerd is, wie wil er dan om zo'n dag af te ronden niet thuis op het terras zitten? En kijk, de buren aan de voorkant reflecteren mee. Fantastisch toch! Overdag al het blauw van de hemel over ons, en daarna de meest feeërieke avondlucht die ik me kan voorstellen. Zomaar gratis voor niks. Blij dat ik gekeken heb...
(Misschien kan dit 'cadeautje' helpen om vandaag de grijze nattigheid door te slikken)

Reacties

Populaire posts van deze blog

179. Gewoon genieten

222. Er waren eens

187. KiekeBoe

177. A-B-C

173. Logeren bij de Droste 02.1

178. Sportzomer (e.a.) 2023

193. Weinig tot NiX omhande(n)...

208. En nu...?

169. Tweeluik

189. Nooit meer hetzelfde